Forvente å ha en innbruddsfase for noen Kayano 5. Utenfor fellesboksen er en Kayano 5 faktisk en ganske hard atletisk sko ved å bruke minimal fleksibilitet, og bygge de tidligste svært få flyter ganske usikkert. Like etter alle de innledningsvis svært få innbruddstrømmene, vitner en Kayano 5 at de er et eksempel på enkleste fasthetssko og sko som er testet. En stivhet av din potensielle Duomax mellomsåle absorberer hver fotstrike vakkert, men fremdeles oppnådd dukken din kommer til å føle seg for barfodet jogging.
2010, ASICS diskuterer sin merkevare spanking nye GEL-Kayano tjuefire timer å bruke gjennom med hensyn til deres tidligere installasjon. Progressivt inkluderer den følgende atletiske skoen din troverdighet for å være polstring og reaktiv arbeidshest.
En GEL-Kayano tjuefire timer er beregnet av Asics Gel-Kayano Nike Air Presto tilbud 24 sko ved hjelp av avslapning pluss praktisk fasthet under vurdering som de kan bli slitt ut av upartisk sportslige menn pluss nominelle overpronatorer, veldig. Disse tider, ASICS inkluderer utviklet toppen av på en måte som mener ekstra tilgivelse derfor mer rolig.
Følgende atletiske sko har overpronatorer fasthet og avslapning for å øke total ytelse og kutte ned sjanse med smerte gjennom mange treningsoppgaver. Design tatt opp, når det er veldig ideelt for en overpronator som den som er mottakelig i en innvendig innsats i forretningsaktivitet som den 12 tommer som utvikles for tå-off, vil det også forbedre upartisk sportslige menn.
Alle våre interne kvalifiserte, Cathy, rapporterte dette 'etter å ha hatt muligheten til å vurdere alle disse høyverdige trenerne, fant jeg ut at din versjon Asics Gel-Kayano 25 sko kan være en av de beste. Dette er sikkert lett i kø med overlegen plass til din atletiske sko
For en Usa Podiatric Health Connections helsepersonell tillot atletisk sko, en Kayano tjuefire timer i forhold til en Kayano 5, inneholder innovative jacquard nylon overdeler, meta-hæl clutch system stil og design for å opprettholde en bakhæl i stilling, inkludert en mer rimelig mottaker dermed nesten ingen chaffing utvikler seg til baksiden / sidene av anklene dine.
'Jeg har fortjent meg en ultra-cushy kom til å føle deg med din Kayano, pluss jeg følte meg egentlig ikke iført løpesko ferdig, derfor perfekt for å gjøre det er virkelig flott, støtabsorberende ferdighet. Et vanlig grep vi fikk med hensyn til tidligere stiler, endte opp med å være en grense pluss inntrengende tror Manged å komme over denne Asics Gel-Quantum 90-foten med overlegen. Selv om den innovative jacquard nylon overdel stoff og også sin spesielle engineering mens i GEL-Kayano tjuefire timer gir en ekstra nyttig imøtekomme, tommers Cathy kommentarer.
En 24-tiden inkluderer ting som ASICS, 'Affect Suggestions Procedure', FlyteFoam, FluidRide, FluidFit, Back Heel Clutching Procedure, Potent DuoMax, Forslag Set, Forslag Trusstic Procedure, SpEVA 50 Plus Og også 3 utelukkende rundt jenter slipper Midsole Asics Gel-Quantum 90 sko moderne fremskritt.