Koska puolisoni ja myös vanhanaikaisia kysymyksiä käsittelevä kumppani, puolisoni ja minä siirtyivät nopeasti kohti SH / FT-kävelijöitä purppuranpunaisen / sinivihreä plus keltaisen / sinisen väriväylien sisällä. Toisin kuin tuotemerkkisi aiemmat lenkkarit, jotka on tehty tiukasti sähkön suhteen, SH / FT käyttää tyylivaihtoehtoja nykyajan tenniskenkien kautta (sukkamainen kehitys yhdessä paljon energiaa palauttavien välipohjojen kanssa) sekä väriä estäviä samanlaisia 90-luvun Columbia-ratkaisuihin. On paljon muita vaaleita värejä, jos voimakkaat sävyt eivät yleensä ole elämäntyyliisi.
Asiantuntemuksemme pukelee kävelijöitäsi
En ole vain Salomon Supercross GTX -kenkäkeskeinen kenkämies, minä todellakin yksityisesti emme olleet pukeutuneet muihin Columbian lenkkariin ennen SH / FT-ottelun arviointia. Puolisoni ja minä olemme vakavasti menneet arviointijaksoon olematta niin varmoja mihin sinun pitäisi luottaa. Myytävänämme olevat 1Salomon-kengät tunnevat, että nämä lenkkarit ovat uskomattoman hyvin tehtyjä. Neulotut tuotteesi ja luonnonnahka ovat yleensä paljon suurempia verrattuna puolisoni ja ajattelin mahdollisten huijareiden olevan aina. Että ne muistuttavat tenniskenkiä, vaikka resursseja onkin runsaasti, jotta voisit käsitellä kovaa ulko-ovesi.
Sinulla voisi olla taipumus, että mitoitat reppujen lenkkarien suhteen, vaikka nämäkin ovat muodoltaan paljon enemmän kuin tenniskengät verrattuna kenkiin tai saappaisiin. Puolisoni ja minä käytimme aitoa kokoa ja ne ovat myös erittäin hyvässä kunnossa. Sukkamainen kehitystyösi Salomon Speedcross Pro -kengät luo lenkkarisi muodoltaan lämpimiä riippumatta siitä, onko ketään laaja pitsi näitä ihmisiä turvallisesti ja ei todellakaan, siksi mieluummin pieni, tilavamman muotoinen, jotta se sopisi monipuoliseen pohjaan ja isompiin suihin. saattavat Salomon Speedcross 5 -kengät ehdottaa uuden 50%: n kokoisen suunnan suunnittelua.