Ligesom alle os forbliver væk, kan letvægt / minimalisme være stilen fra forsyningerne. UA fremhæver desuden toppen af det for at være opmuntrende, men jeg vil bevare nogle af folks ideer for tiden.
Den egentlige arkplade bøjes perfekt såvel som teknikker pænt ved hjælp af fødderne inden for de steder, den krammer pænt, ligesom de hudlignende midtfodsområder. Denne gang snarere end at blande, hvilket område faktisk er meget mere af neoprenmaterialerne, der ser ud til at efterligne de faktiske blodkar i fødderne (jeg har det, men ikke desto mindre underligt). For at modvirke, hvilken mulig mangel på hjælp inden for forsyningerne, kan den vandrette TPU-kasse være yderligere, men det er aldrig ubehageligt.
Imidlertid resulterer 1 udgave Balenciaga Spor sko i retning af Spawn kollektionen sammen med forsyninger.
Under Shield Spawn to Match
Vi kæmpede sammen med livløst værelse over de faktiske fødder inden for det sidste års 'Anatomix Spawn Reduced - We rue to express I' d nøjagtigt den samme bekymring med dette års design. det faktiske fodtøj kan strække sig Balenciaga Speed Lace-Up Trainer sko til scenen nøjagtigt, hvor dette simpelthen ikke omfavner den faktiske forfod pænt såvel som ikke fortsætter udover det vil bruge fodtøjet. Inde i en lille metode fungerer dette mod alt, hvad der udføres for at skabe faktisk fodtøj minimum.
Jeg vil gerne have oplevet, hvilken form for halvstørrelse lavere kunne have været forskellig, men UA-golfbold tilbyder lille for absolut ingen eksistens i dit område, og derfor var jeg ikke i stand til let at lægge Balenciaga-sko til salg .
Den store komponent kan der være er faktisk nogle få, der forventer, at brede sidefødder skal forblive nøjagtige for at dimensionere, men fødeform kan dog også være et problem, derfor er det ikke en forsikring. Den halvtreds procentdel opad kan muligvis kræves i nogle tilfælde, at Balenciaga-skohandelen ideelt set ikke ville producere et problem sammen med varigheden. Tynde bøddel, jeg vil foreslå, at 50 procent-dimensionen er lavere.